جدیدترین مدل های مانتو 2017

۷۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار


گالری زورآلات پارلین : انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017 و 1396

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

شیک ترین مدل های انگشتر دخترانه زنانه 2017 و 1396

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

جدیدترین مدل انگشتر نگین دار دخترانه ویژه سال 2017

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

انواع مدل های انگشتر نگین دار دخترانه یاقوت

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

زیباترین مدل های انگشتر دخترانه زنانه 2017 و 1396

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

مدل انگشتر نگین دار دخترانه زنانه شیک و فوق العاده زیبا

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

بهترین و جدیدترین مدل های انگشتر ویژه سال جدید

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

انگشتر نگین دار نقره ای یاقوت دار زیبا 2017 و 1396

پارلین

انواع مدل انگشتر دخترانه زنانه نگین دار 2017

۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا امیر

کامل ترین مرجع تعبیر خواب آبله مرغان گرفتن


تعبیر خواب : کامل ترین مرجع تعبیر خواب آبله مرغان گرفتن از دید 4 عالم بزرگ تعبیر خواب ایران و جهان

تعبیر خواب آبله, تعبیر خواب آبله مرغان,تعبیر خواب آبله گرفتن در خواب,تعبیر خواب آبله بر روی صورت,تعبیر خواب لکه بر روی صورت,تعبیر خواب آبله گرفتن فرزند پسر دختر,تعبیر خواب ابله گرفتن همسر,تعبیر خواب آبله گرفتن مهمون ها,تعبیر خواب آبله گرفتن پدر و مادر,تعبیر خواب آبله افتادن بر روی صورت,تعبیر خواب مردن با بیماری آبله مرغان,دیدن آبله گرفتن در خواب,کامل ترین و بهترین تعبیر خواب برای گرفتن آبله مرغان

تعبیر خواب آبله گرفتن به روایت امام جعفر صادق

تعبیر خواب آبله دیدن بر پنج وجه است

افزایش مال

زن گرفتن

آمدن پسر خواب بیننده از ( سفر ، سربازی ، سفر تحصیلی ، ...)

روا شدن حاجت

ایمن شدن از ترس و بیم نگرانی

تعبیر خواب آبله

تعبیر خواب گرفتن آبله به روایت محمد بن سیرین

اگر در خواب آبله یا تاول ببینید ، دلالت بر افزایش مال دارد

اگر ببیند که آبله بر تن خود اوست ، به قدر آبله ای که بر تنش نشسته است به مال و مکنت دست می یابد و به خواسته هایش نیز میرسد

تعبیر خواب آبله به روایت ابراهیم کرمانی

توضیح کرمانی که در تعبیرهای دیگر به آن اشاره نرفته ، این است که مال به دست آمده حرام است

تعبیر خواب آبله

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

آبله اینجا بیماری مشهور و شناخته شده ای نیست بلکه بطور عام هر نوع لکه خورد و کوچک روی بدن می باشد مثل طاول یا زگیل یا هر نوع برجستگی و تالم موضعی. پوست بدن باید سالم باشد و اگر چیزی روی پوست ما ظاهر شود نشان عدم سلامت آن نقطه از پوست است . در خواب نیز دیدن آبله روی پوست بدن زیان مالی تعبیر شده . اندازه آبله اندازه زیان مالی است و نزدیک بودن به صورت و چشم نیز اهمیت آن را باز می گوید .چنانچه گسترده و همه جای بدن را گرفته باشد به طوریکه در خواب خود را مثل آبله ای ها خال خال مشاهده کنیم زیانی است بزرگ و گسترده که قادر به کنترل آن نیستیم و اگر کوچک و فقط یکی باشد زیانی است مختصر که قابل جبران می باشد . آبله در صورت شرمندگی است و آبله درسینه مال حرام و پولی است که از طریق نامشروع به دست می آورید.آبله در پا کسالت است و خستگی.

تعبیر خواب : کامل ترین مرجع تعبیر خواب آبله از دید 4 عالم بزرگ تعبیر خواب ایران و جهان

۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا امیر

با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟


روان شناسی : با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟ + 8 راز برای کنار آمدن با شکست عشقی

مقاله ای مفید درباره راه های مقابله با افسردگی بعد از شکست عشقی

در مواجهه با شکست عشقی، شکست‌های عاطفی، به بازی گرفته شدن احساس و افسردگی ناشی از شکست عشقی و… باید به جای این‌که روی «خود‌تخریبی» کار شود و فرد دست به «خودمحکوم سازی» بزند، به این فکر کند که در کدام مرحله‌ی انتخابش خطا داشته، در چه مراحلی عمل صحیح را انتخاب نکرده است. به عنوان مثال، اگر کسی به قصد ازدواج با شما دوست بوده و همزمان با فرد دیگری هم رابطه داشته و با او ازدواج کرده است، این نباید برای‌تان حس پوچی به دنبال بیاورد. بلکه باید شیوه‌ی انتخاب خود را تغییر دهید.

شکست عشقی بعد از آمدن فرد دیگر

رابطه‌ای که با آمدن فرد دیگری از هم می‌پاشد، بر پایه‌های محکمی استوار نیست و همان بهتر که این رابطه از بین برود تا این‌که با فردی تشکیل خانواده بدهید، که در زندگی ثبات ندارد، حتی بچه‌دار شوید و آن زمان شاهد اتفاقات این‌چنینی باشید و متعاقب آن حس پشیمانی به شما دست دهد. اتفاقاتی نظیر این مورد و سایر شکست‌های عاطفی در زندگی، الزاما نباید بد تلقی شود. این‌ها را باید اتفاقاتی دانست که در موقع مناسب می‌تواند به ما کمک کند و باعث شود فرد در شیوه‌ی انتخاب خود، تجدید نظر کند و در انتخاب‌های بعدی، خطایی را که مرتکب شده بود، تکرار نکند.

با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم؟

نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که بسیار طبیعی است اگر پس از شکست عشقی، فرد غمگین شود و اگر این احساس در فرد ایجاد نشود باید هم به لحاظ عقلانی و هم به لحاظ احساسی به او شک کرد! اما اگر فرد در بروز احساسات خود با مشکل مواجه شد باید به او کمک کرد. پیشنهاد می‌شود برای کاهش فشار لحظه‌ای ناشی از این شکست‌ها به مشاور مراجعه شود تا با جلساتی نظیر کنترل خشم و اصلاح ساختار انتخابی، به او کمک بیشتری شود. مهم است بدانیم، شکست عشقی الزاماً بد نیست. به خصوص اگر فرد در انتخاب‌های خود تجدید نظر کند و از خطاهایش درس بگیرد و دوباره آن خطاها را تکرار نکند.

با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟

بعد از شکست عشقی به دنبال جایگزین نباشید

گاهی اوقات کسانی که بعد از یک شکست عشقی با ما مشورت می کنند، از این شکایت دارند که چرا نمی توانند فرد دیگری را جایگزین فرد مورد علاقه شان کنند. پاسخ این است: خواهش می کنم این کار را نکنید! اگرچه تحمل درد جداشدن یا دل کندن از فردی که دوست دارید، با حضور یک فرد دیگر راحت تر است، اما این کار باعث می شود نتوانید به صورت کامل موضوع را برای خودتان حل و فصل کنید. شروع یک رابطه ی جدید، آن هم با هدف فراموش کردن محبوب قبلی مانند این است که دردتان را داخل کیسه کرده و جایی پنهان کنید.

بعد از شکست عشقی به دنبال جایگزین نباشید

البته این درد بیکار نمی ماند و رابطه جدیدتان را هم خراب می کند. شاید در کتاب های مختلف به فرمول هایی برای مدت زمان لازم بین قطع رابطه و شروع یک رابطه ی جدید برخورد کنید، اما نکته این جاست که هر کس با سرعت مخصوص خودش بهبود می یابد و بنابراین توصیه ی کلی این است که حداقل چند ماهی برای شروع رابطه جدید صبر کنید. شاید یک مشاور بهترین راهنما برای این باشد که متوجه شوید چه زمانی آماده ی برقراری یک رابطه ی جدید هستید.

بعد از شکست عشقی انتقام نگیرید

حتما داستان عاشق های حسودی را شنیده اید که به دلیل نه شنیدن از محبوبشان دست به کارهای وحشتناکی زده اند. این آدم ها اگر چه محدود و انگشت شمار هستند اما به ما نشان می دهند که تحمل درد شکست عاطفی چقدر می تواند دشوار باشد. البته بیشتر آدم ها در واکنش به شکست عاطفی چنین کاری نمی کنند اما ممکن است دست به کارهایی بزنند که به نوعی بوی انتقام می دهد.

برای مثال ممکن است خودشان را به دام رابطه های کوتاه مدت بیندازند و یا به مصرف سیگار و الکل و مواد رو بیاورند (به خصوص اگر بدانند که این رفتارها موردپسند طرف مقابلشان نیست). البته این رفتارها را می توان بخشی از مرحله خشم و تا حدودی قابل درک دانست، اما درواقع اگر دست به چنین رفتارهایی بزنید، مهم ترین صدمه به خود شما وارد می شود.

با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟

بعد از شکست عشقی خودتان را سرزنش نکنید

وقتی رابطه ای تمام می شود و یا از کسی جواب نه می شنویم، یک ذره بین بزرگ بر می داریم و شروع به وارسی عیب و ایرادات خودمان می کنیم. من چه اشکالی داشتم که او مرا نخواست؟ چرا رابطه را به هم زد؟ قبل از هرچیز یادتان باشد که پذیرفته شدن یا نشدن از طرف دیگری خیلی اوقات به سلیقه و خواسته های طرف مقابل بستگی دارد و به فرض اینکه شما قصد داشته باشید کاملا شبیه آن چه او می خواهد بشوید، باید فال گیر یا ذهن خوان بسیار موفقی باشید.

پس اگر رابطه ی عاطفی تان به جایی نرسید یا محبوبتان شما را نپسندید، خودتان را از این بابت سرزنش نکنید. یادتان باشد که پذیرفته نشدن از طرف یک نفر به معنی تمام شدن دنیا نیست. همه ی ما دوست داریم محبوب کسی باشیم که به او عشق می ورزیم، ولی خب! خیلی اوقات شرایط بر وفق مراد پیش نمی رود.

بعد از شکست عشقی طرف مقابل تان را سرزنش نکنید

در سیر بهبودی از شکست عاطفی زمانی می رسد که ما از دست همه چیز و همه کس عصبانی می شویم. درست است. حتی از محبوبمان هم عصبانی می شویم. این نکته ممکن است به دلیل نپذیرفتن ما باشد یا اینکه تلاش کافی نکرده است که رابطه را پایدار نگه دارد. هر چند این عصبانیت می تواند در کوتاه مدت برای اعتماد به نفس آسیب دیده ما تسکین دهنده باشد، مراقب باشید که اغراق نکنید. طرف مقابل هم مانند شما انسانی است با سلیقه ها و علائق خودش و این که شما را نخواسته است، نه به معنی بد بودن شما و نه به معنی بد بودن اوست.

8 راز برای کنار آمدن با افسردگی بعد از شکست عشقی

وقتیکه به یک جدایی دردناک عاطفی دچار می شوید, تصورش خیلی سخت است که بتوانید با فرد دیگری رابطه جدیدی را آغاز کنید, حالا هر کسی که می خواهد باشد! گفته ای کلیشه ای وجود دارد که می گوید بازای هر یک ماه رابطه یک هفته زمان برای فراموش کردنش لازم است, اما واقعا چه کسی این همه زمان دارد تا با این مشکل کنار بیاید؟ این نکات کمک می کند تا با کمترین آسیبی این دوره را پشت سر بگذارید.

1. واقعیت را بپذیرید

وقتیکه یک رابطه پایان می یابد از حدس و گمان های اضافی اجتناب کنید. حتی اگر آن رابطه را پایان یافته نمی بینید, بدنبال اشتباه و یا تقصیراتتان نباشید. همیشه دلایل خوبی برای پایان دادن به یک رابطه وجود دارد. یکی از شما از این رابطه راضی نبوده یا اینکه یکی از طرفین به هدفی که می خواسته رسیده است. قبول کنید که آن رابطه دیگر تمام شده است, و در فرصت بعدی می توانید شروع تازه ای داشته باشید.

2. زیاد روی خودتان فشار نیاورید

دیگر در این رابطه نیستید, و مجبور هم نیستید که یک شبه با این قضیه کنار بیایید. اگر به خودتان فشار بیاورید تا با این مسئله کنار بیایید, ممکن است بیشتر بجای اینکه خوب باشد به خودتان صدمه بزنید. برای کنار آمدن با هر چیزی به زمان نیاز است, و رابطه هم از این قاعده مستثنی نیست.

با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟

3. اجازه بدهید کدورت ها از بین بروند

صرفنظر از اینکه در رابطه تان چه اتفاقی افتاده است, هیچ کینه ای در دلتان نگه ندارید. همه ما اشتباه می کنیم, و وقتیکه شدت این احساسات خیلی زیاد است, افراد صدمه می بینند. نفرتی نسبت به طرف مقابل در دلتان نگه ندارید و از بدی های شریک سابق زندگی تان با دیگران صحبت نکنید. دیگر هیچ موقع اجازه ندهید شریک سابق زندگی تان بروی شما اینچنین تاثیر داشته باشد. اجازه بدهید تا این احساسات منفی از بین بروند و در عوض فرصت عشق در آینده و شادی را در آغوش بگیرید.

4. زمان بدهید تا خودتان را پیدا کنید

چیز عجیبی نیست که ماهیت فردی تان را در یک رابطه از دست بدهید, وقتیکه بجای "من” باید "ما” باشید. این نوع فروپاشی یعنی اینکه باید زمان کافی بدهید تا خودتان را مجددا پیدا کنید. شوی تلویزیونی مورد علاقه تان را نگاه کنید, غذای مورد علاقه تان که شریک زندگی سابق تان بدش می آمد درست کنید. این نوع وقت گذراندن بهترین فرصت است که خود قبلی تان را کم کم یادتان بیاید, با در کنار شریک زندگی سابق تان بودن چه شخصیتی داشتید, می خواهید در آینده چه کسی بشوید. حالا دیگر مجرد هستید و دارید یک رابطه شکست خورده را پشت سر می گذارید؛ این تمام چیزی است که در مورد شما وجود دارد!

5. با دوستان تان وقت بیشتری بگذرانید

دقیقا به همان سادگی که خودتان را بواسطه یک رابطه شکست خورده از دست دادید, خیلی راحت است که ارتباط تان را با دوستانتان هم از دست بدهید. زن و شوهر بودن یعنی اینکه زمان زیادی را با هم سپری می کنید, و هر چقدر با شریک زندگی لذت بیشتری ببرید ممکن است زمان کمتری را با دوستانتان سپری کنید. مجرد بودن هم به این معناست که می توانید اوقات بیشتری را با دوستانتان سپری کنید. از این فرصت پیش آمده برای بدگویی از شریک زندگی سابق تان استفاده نکنید, یا حتی از زمان رابطه و یا جدایی تان هم حرفی نزنید. از این زمان برای تعامل سازنده و لذت بردن استفاده بکنید.

6. خودتان را مجددا صرف علاقه مندی هایتان بکنید

چونکه با شریک زندگی سابق تان زیاد وقت صرف می کردید, ممکن است علاقمندی تان به حاشیه رفته باشد. می توانید شب ها در رختخواب بجای صحبت هایی که با شریک زندگی سابق تان داشتید کتاب خواندن را جایگزین کنید. از این فرصت برای کشف علاقه مندی هایتان و تبدیل شدن به کسی که قبلا بودید استفاده کنید.

با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟

7. فعال باشید

هیچ چیزی مانند ورزش کردن ذهن تان را از مشکلات دور نمی کند. (حتی اگر هر قدمی که می دوید بگویید "من از ورزش متنفرم, من از ورزش متنفرم.”) هر موقع بعد از ظهر که از سر کار به خانه بر گشتید برای پیاده روی یا ورزش بیرون بروید. یا قبل از اینکه صبح ها به سر کار بروید باشگاه بروید. اگر باشگاه بروید, بدنتان خوش فرم تر می شود, و شانس اینکه با فرد جدیدی آشنا بشوید بالاتر می رود (البته وقتیکه کاملا دوباره آمادگی اش را داشتید)!

8. ارزش های شخصی تان را بشناسید

این نکته از همه نکات مهم تر است. شاید رابطه تان به پایان رسیده باشد, اما بخاطر این امر بازنده محسوب نمی شوید. هر کسی داستانی برای روابط شکست خورده اش دارد, و همه این مرحله را پشت سر گذاشته اند. فقط به یاد داشته باشید که شما یک فرد منحصر بفرد و شگفت انگیز هستید. یک رابطه نمی تواند خدشه ای به این امر وارد کند, انسان های زیادی بیرون هستند که دلشان می خواهد با فردی مثل شما ارتباط برقرار کنند. برای این فرصت پیش آمده هیجان زده داشته باشید!

روان شناسی : با افسردگی بعد از شکست عشقی چه کنیم ؟ + 8 راز برای کنار آمدن با شکست عشقی

۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا امیر

زیباترین مدل های مانتو عروسکی 2017 و 1396


گالری عکس انواع مدل مانتو عروسکی, زیباترین مدل های مانتو عروسکی 2017 و 1396

مانتو های عروسکی جدیدا در بین بانوان ایرانی خیلی طرفدار پیدا کرده اند و برای همین امروز در پارلین تصمیم گرفتیم زیباترین و قشنگ ترین مدل های مانتو عروسکی را به اشتراک بزاریم

همچنین ببینید :

مدل های جدید مانتو سنتی

مدل های جدید مانو دانشجویی

مدل مانتو عروسکی

مدل مانتو عروسکی پارچه ای فوق العاده زیبا برای بانوان شیک پوش ایرانی

مدل مانتو عروسکی

انواع مدل های جدید مانتو عروسکی, مدل مانتو عروسکی دخترانه پاپیون دار

مدل مانتو عروسکی

مدل مانتو عروسکی شیک رنگ مشکی, زیباترین مدل های مانتو عروسکی 1396 و 2017

مدل مانتو عروسکی

زیباترین مدل های مانتو عروسکی, انواع مدل مانتو عروسکی دخترونه زنانه

۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا امیر

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶


گالری عکس مدل های مانتو زنانه دخترانه : مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

گالری عکس انواع مدل های مانتو سنتی ویژه خرداد 96

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

جدیدترین مدل های مانتو سنتی دخترانه زنانه ویژه خرداد 96

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

انواع مدل های مانتو سنتی دخترانه زنانه شیک تابستانه

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

زیباترین مدل های مانتو سنتی رنگ سفید ویژه بانوان شیک پوش ایرانی

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

مدل مانتو دخترانه زنانه دانشجویی مشکی سنتی 1396

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

بهترین بهترین مانتو دخترانه زنانه در خرداد و اردیبهشت 96

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

مدل مانتو سفید دخترانه زنانه سنتی 2017 و 1396

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

مدل مانتو سنتی سفید گل دار ویژه بانوان شیک پوش ایرانی

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

جدیدترین مدل های مانتو سنتی دخترانه

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

مانتو سنتی دخترانه, مانتو سنتی زنانه, انواع مدل های مانتو سنتی

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

مدل مانتو سنتی ویژه بهار و تابستان ۹۶

۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا امیر

واکنش باران کوثرى به انتخاب روحانى


اخبار بازیگران زن : واکنش باران کوثرى به انتخاب روحانى

باران کوثری به انتخاب روحانی واکنش نشان داد

وزیر کشور گفت : آقای روحانی با کسب 23 میلیون و 546 هزار و 616 رای منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد. در همین راستا باران کوثرى بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اجتماعی خود به انتخاب مجدد روحانى واکنش نشان داد

باران کوثری در این باره با انتشار عکس زیر نوشت :

ایران ای سرای امید

بر بامت سپیده دمید

واکنش باران کوثرى به انتخاب روحانى

بیوگرافی بازیگر مشهور زن کشورمون باران کوثری :باران کوثری متولد ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران بازیگر, طراح لباس و طراح صحنه و منشی صحنه سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است. باران کوثری هنوز مجرد است و هیچ خبر رسمی مبنی بر ازدواج باران کوثری منتشر نشده است.

همچنین ببینید :

عکس های جدید باران کوثری

پارلین

اخبار بازیگران زن : واکنش باران کوثرى به انتخاب روحانى

۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا امیر

عکس و خبر ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی


بیوگرافی بازیگران : بیوگرافی, عکس و خبر ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

عکس های مراسم ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی دو هنرمند کشورمان !

نرگس محمدی چندی قبل در برنامه دورهمی گفته بود با اینکه قصد ازدواج دارد ولی از 25 سالگی خواستگار نداشته. او امروز در 32 سالگی با علی اوجی بازیگر و تهیه کننده موسیقی و سینمای کشورمان ازدواج کرد در ادامه عکسهای مراسم عقد و بیوگرافی این دو هنرمند کشورمان را خواهید دید.

عکس ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. و هم اکنون 32 ساله می باشد نرگس محمدی یک برادر و یک خواهر دارد که هر دو آنها ازدواج کرده اند و نرگس تنها همدم و مونس مادرش هست و زمانی که مشغله کاری نداشته باشد به آشپزی در منزل می پردازد. از ابتدا دوست داشته در رشته هنر ادامه تحصیل بدهد اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت می‌کرده اتفاقی برایش می افتاد که امتحان را از دست میدهد و مجبور می شود در رشته تجربی کنکور بدهد و در رشته پرستاری تحصیل کند.نرگس محمدی می گوید خانواده من نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و اتفاقا از حضورم در عرصه هنر استقبال هم می‌کردند.مادر نرگس محمدی کارمند صدا و سیما بوده همین موضوع سبب شده با محیط‌های هنری آشنایی داشته باشد.

عکس ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

مراسم ازدواج نرگس محمدی

شروع فعالیت هنری نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگری را در کلاس های بازیگری کارنامه شروع کرد خودش می گوید ما جزو آخرین هنرجویان موسسه کارنامه بودیم که استاد پرویز پرستویی و آقای حبیب رضایی و رحمانیان در آن‌جا حضور داشتند همچنین در کلاس های خانم تیموریان، استاد رایگان، پیام دهکردی و رضا بهبودی درس های زیادی یاد گرفتم. از همین کلاس ها بود نرگس محمدی برای بازی در فیلم « مرگ یک پینوکیو» معرفی و در آن بازی کرد فیلمی که هنوز فرصت اکران پیدا نکرده است.بازیگر جوان بعد از اولین تجربه سینمایی پا به دنیای تئاتر گذاشت تا بر تجربیات خود بیافزاید. ۱۰ روز مانده به اجرای نهایی تئاتر «باید برای کبوترها دونه پاشید» و جایگزین شدن نرگس محمدی به جای یکی از بازیگران اصلی سبب شد در همان سال اول فعالیت موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره «ماه» حوزه هنری شود.پس حضور موفق در تئاتر و کسب تجربیات به سینما بازگشت و در فیلم‌هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپر استار و اخراجی‌ ها ۲ بازی کرد که بازی در فیلم‌هایی مثل سوپراستار و اخراجی‌ها ۲ را بیشتر برای جنبه تجربی شان پذیرفته بود.

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

بیوگرافی علی اوجی

علی اوجی کارگردان شش سال از جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (جایزه حافظ) را به عهده داشته است و همچنین وی سفیر کودکان اتیسم نیز می‌باشد وی تهیه کنندگی آثار زیادی از موسیقی را به عهده داشته است. وی که پیش‌از این به عنوان یک تهیه‌کننده موسیقی شناخته می‌شد با بازی در مجموعه تلویزیونی پژمان (بازیگر مهمان) و سریال شوخی کردم وارد عرصه بازیگری شد. در ادامه شما را به دیدن جدیدترین عکس های اینستاگرام نرگس محمدی دعوت میکنیم

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

عکس های جدید اینستاگرام نرگس محمدی و خبر ازدواجش با علی اوجی

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی و ازدواجش با علی اوجی بازیگر خوب کشورمون

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

جدیدترین عکس های نرگس محمدی در سال 96 و ماجرای ازدواجش با علی اوجی

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

نرگس محمدی با علی اوجی در سال 96 ازدواج کرد, عکس های مراسم عقد و عروسی نرگس محمدی

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

بهترین عکس های نرگس محمدی, نرگس محمدی در سن 32 سالگی با علی اوجی ازدواج کرد

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

بیوگرافی بازیگران و هنرمندان : عکس های مراسم ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا امیر

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96


گالری عکس بازیگران : عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

عکس بهنوش طباطبایی هنگام رای دادن در انتخاب 96

امروز در سایت پارلین سری جدید عکس های اینستاگرام بازیگر مشهور زن کشورمون خانم بهنوش طباطبایی را گردآوری کرده ایم که در ادامه می بینید :

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

مدل مانتو بهنوش طباطبایی

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

بهنوش طباطبایی :

در این زمان در این اردیبهشت دلنشین حقیقتى ست محض، که من سرسپرده ترینم

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

بهترین عکس های اینستاگرام بهنوش طباطبایی

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

جدیدترین عکس های بازیگر مشهور زن کشورمون بهنوش طباطبایی

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

بهنوش طباطبایی با انتشار این عکس نوشت :

به قول دوستى "حرف زدن آدم رو فقیر میکنه"ولى بعضى وقتا دلت میخواد فقیر ترین آدم دنیا باشى

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

بهترین عکس های بهنوش طباطبایی, مدل های مانتو بهنوش طباطبایی

پارلین

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی در اردیبهشت 96

۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا امیر

بیوگرافی و عکس های ایستاگرام هوتن شکیبا


بیوگرافی : عکس های جذاب ایستاگرام هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها و همسرش

بیوگرافی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا بازیگر تئاتر ,سینما و تلویزیون متولد 24 خرداد ماه 1363 سنندج می باشد و اصالتا کرد است.او هم اکنون 32 سال سن دارد. تحصیلات هوتن شکیبا کارشناسی کارگردانی از دانشگاه غیر انتفایی سوره می‌باشد. از کارهای معروف او می‌توان به بازی در فیلم سینمای طبقه هساس و نمایش‌های همچون مترسگ، جن گیر، بر پهنه دریا، باغ آلبالو و.. اشاره کرد وی پیش از بیشتر در زمینه تئاتر مشغول بوده و کارهای تئاتر بسیاری در کارنامه خود دارد و کمتر در فیلم و سریال ها حضور داشته است . او همچنین صدا پیشه هم می باشد و صدای عروسک دیوی درمجموعه کلاه قرمزی صدای اوست .

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

سروش صحت کارگردان تلویزیون که بیشتر سراغ تئاتری ها می رود و از آن ها پدیده می سازد ( همانند : هومن برق نورد و بهنام تشکر و … ) این بار به سراغ هوتن شکیبا رفته است و نقش اصلی سریال جدیدش یعنی لیسانسه ها را به وی واگذار کرده است . هوتن شکیبا در سریال لیسانسه ها نقش حبیب را بازی می کنند که یکی از کاراکتر های اصلی قصه می باشد و اولین سریال وی در تلویزیون می باشد.

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

ازدواج و همسر هوتن شکیبا :

هوتن شکیبا تا به حال ازدواج نکرده است و مجرد می باشد !

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

گفتگو با هوتن شکیبا به بهانه حضورش در مجموعه لیسانسه ها

هوتن شکیبا درباره نقش خود در این سریال عنوان داشت: در این سریال سه جوان لیسانسه نقش‌های اصلی را بر عهده دارند که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. من ایفاگر نقش حبیب هستم که به تازگی تحصیل در دانشگاه را به پایان رسانده و قصد ازدواج دارد، اما مشکلاتی در انتخاب همسر دارد. دوستانش سعى میکنند در این امر به او کمک می‌کنند، اما هربار مشکلات جدیدى اتفاق می‌افتد.

این بازیگر ادامه داد: حضورم در «لیسانسه‌ها» اولین همکاری‌ام با صحت در قالب کارگردان است، چراکه سالها پیش با او در یک اثر نمایشی همبازی بودم. صحت یکی از دوستان خوب من است که تا به حال چند بار از من برای بازی در سریال‌هایش دعوت کرده است که به دلایلی که گفتم این همکاری محقق نشده بود. اما بسیار خوشحالم که امسال این اتفاق افتاد و در این مجموعه با آقاى صحت همکارى دارم. او فرد طنازی است که موقعیت‌هاى کمدى را خیلى خوب می‌شناسد و به خوبی نیز بازیگر را هدایت می‌کند.

هوتن شکیبا, عکس های هوتن شکیبا

هوتن شکیبا در جواب به این سوال که بار طنز داستان بر دوش شخصیت حبیب است، یا نه؟ گفت: در این سریال نمی‌توان گفت که بار طنز بر دوش شخصیتی هست یا نه. چون همه ماجرا بر اساس کمدی موقعیت پیش می‌رود و کاراکترها در موقعیت‌های طنز قرار می‌گیرند. در کل کنار هم قرار گرفتن تعدادی شخصیت متفاوت و جذاب، تضادهایی را بین کاراکترها بوجود می‌آورد و این به هم ریختگی‌هاى موقعیتى، کمدی را ایجاد می‌کند و اینطور نیست که بگوییم بامزگی‌های شخصی در قصه وجود دارد یا شوخى کلامى باعث ایجاد کمدى می‌شود.

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

نمایش های تئاتر هوتن شکیبا

رومولوس کبیر (۱۳۸۸)

جن گیر (۱۳۸۸)

به خاطر یک مشت روبل (۱۳۸۹)

تبار شناسی دروغ و تنهایی (۱۳۹۱)

آواز خوان طاس (۱۳۹۱)

ویران (۱۳۹۱)

باغ آلبالو (۱۳۹۲)

مترسگ (۱۳۹۲)

زمان لرزه (۱۳۹۲)

هیپوفیز (۱۳۹۲)

ننه دلاور بیرون پشت در (۱۳۹۲)

بر پهنه دریا (۱۳۹۳)

دن کامیلو (۱۳۹۳)

نمایشنامه خوانی هاروی (۱۳۹۳)

شماره ۱۹۱۹۳(صدا پیشه) (۱۳۹۳)

کامنت (۱۳۹۳)

استوان اینیشمور (۱۳۹۴)

پروژه هملت/شکسپیر(۱۳۹۵)

مرگ هوتن (۱۳۹۵)

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

فیلم های سینمایی هوتن شکیبا

طبقه هساث (۱۳۹۲)

حق سکوت (۱۳۹۲)

شب بیرون (۱۳۹۲)

هوتن شکیبا, عکس های هوتن شکیبا

فیلم های تلویزیونی هوتن شکیبا

کلاه قرمزی ۹۴

کلاه‌قرمزی ۹۳

ابله (مجموعه نمایش خانگی)

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

بیوگرافی و عکس های هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب سریال لیسانسه ها

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش | عکس های جدید هوتن شکیبا

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

بیوگرافی و عکس های هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب سریال لیسانسه ها

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش بازیگر نقش حبیب لیسانسه ها

بیوگرافی و عکس های هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب سریال لیسانسه ها

هوتن شکیبا و امیر کاظمی

عکس هوتن شکیبا و امیر کاظمی

هوتن شکیبا, عکس های هوتن شکیبا

عکس های اینستاگرام هوتن شکیبا

عکس های جدید هوتن شکیبا

هوتن شکیبا با انتشار عکس بالا نوشت :

دقت کنید: از اون بالا دَست چپ کَفتر میایه. ولى این پایین یَک دانه پسر نمیایه، وایسادَه فکر میکُنَه، مثلا...

عکس های جدید هوتن شکیبا

هوتن شکیبا :

رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنکَ رَحْمَةً إِنَّکَ أَنتَ الْوَهَّابُ

بارالها ، دل های ما را به باطل میل مده پس از آنکه به حق هدایت فرمودی ، و به ما از لطف خویش اجر کامل عطا فرما که همانا تویی بخشنده بی عوض و منت

عکس های جدید هوتن شکیبا

هوتن شکیبا با انتشار این عکس نوشت :

میخندیم خوشحالیم میخندیم ناراحتم باشیم میخندیم گریه مونم بگیره باز میخندیم. بهترین کلاهى که میشه سر خودمون بذاریم چیکار کنیم دیگه؟! پس میخندیم ...

هوتن شکیبا, عکس های هوتن شکیبا

بیوگرافی هوتن شکیبا, عکس های جدید هوتن شکیبا

۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا امیر

عکس دختر کوچولوی مهدی سلطانی


عکس های بازیگران : عکس دختر کوچولوی مهدی سلطانی

عکس دختر مهدی سلطانی

مهدی سلطانی یکی از بازیگران حرفه ای و محبوب مرد کشورمون جدیداً با انتشار عکسی از خودش و دخترش صفحه اجتماعی را بروز کرد مهدی سلطانی در این باره نوشت :

دختر؛ آفرینش خوش آب و رنگ هستى

در باغچه ى خوش رایحه ى چشمان خداست

عکس: فرزاد آذرشب

عکس دختر کوچولوی مهدی سلطانی

بیوگرافی مهدی سلطانی :

مهدی سلطانی سروستانی متولد سال ۱۳۵۰ در شیراز است، لیسانس بازیگری خود را از دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه تهران)گرفته‌است. همچنین وی فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۷۸، دکترای تئاتر از دانشگاه آوینیونAvingon فرانسه در سال ۱۳۷۸ و عضو هیثت علمی گروه تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد.

همچنین ببینید :

عکس های جدید مهدی سلطانی

پارلین

عکس های بازیگران محبوب ایرانی  : عکس دختر کوچولوی مهدی سلطانی

۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا امیر