اخبار هنرمندان ایرانی : الناز شاکردوست : وطنم را عاشقانه دوست مى دارم

خانم الناز شاکردوست یکی از بازیگران زن محبوب و حرفه ای کشورمون صفحه اجتماعی اش را با انتشار عکسی از آسمان زیبای خیابان شریعتی بروز کرد خانم الناز شاکردوست در این باره نوشت :

امروز در میان هرج و مرج و شلوغى هاى خیابانِ شریعتى بودم که ناگهان انگار آسمان صدایم زده باشد تا هنرِ ابرهایش را نشانم دهد سرم را بالا بُردم و دیدم واااى چه زیبا "نقشه ى ایران" در آسمانِ تهران! آن گربه دوست داشتنى گویى لَم داده بود زیر آفتاب لذت بخشِ ظهر.

پ.ن.١: وطنم را عاشقانه دوست مى دارم❤️

پ.ن.٢: بیایید گاهى باتمام عجله اى که در روزمرگى هاى مان داریم حتى براى چندثانیه هم که شده از طبیعت اطرافمان غافل نمانیم

الناز شاکردوست : وطنم را عاشقانه دوست مى دارم

عکس های جدید الناز شاکردوست

پارلین

اخبار هنرمندان ایرانی : الناز شاکردوست : وطنم را عاشقانه دوست مى دارم