اخبار بازیگران ایرانی : نفیسه روشن : اغما افتخار من بود که ده سال پیش بازی کردم

نفیسه روشن بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اجتماعی اش از سریال اغما که 10 سال پیش بازی کرده بود یاد کرد خانم نفیسه روشن در این باره نوشت :

اغما افتخار من بود که ده سال پیش بازی کردم

و الان ده ساله که هر ماه مبارک رمضان پخش میشه

سریال خوب یعنی این

یعنی تا سالها بهش افتخار کنی

دوستانی که میپرسن چرا کم کارید...

جوابش همینه

نمیخوام سر هر کاری برم و میخوام انرژیم صرف کاری چون سریال اغما بشه

صرف تئاتر و سینمایی خوب بشه

که بتونم سالهای دور بهشون افتخار کنم

ماه رمضان مبارک

بازپخش سریال اغما

هرشب ساعت ١٩،،،

شبکه ای فیلم🙏🏼

سر سفره افطار منم دعا کنید

همچنین ببینید :

عکس های جدید نفیسه روشن + بیوگرافی

نفیسه روشن : اغما افتخار من بود که ده سال پیش بازی کردم

سایت تفریحی پارلین : نفیسه روشن : اغما افتخار من بود که ده سال پیش بازی کردم